HTML

egy árny nyomában

érzelem,árulás,menekülés,pénz,szerelem,tudás,múlt,jelen,jövő,utcakölkök,üzletek,narkó,ribancok,egyetem,politika,külföld,szerelmi háromszög,gyerekek,felnőttek,vér,pompa,barátság,hatalom,kétségbeesés,magány,terv...összegezve egy másik világ szülötte,aki itt ragadt a népbutitás és pusztítás korában...mese egy álomról,azaz máshogy is élhetnénk,hisz csodás ez a világ...én most megpróbálom Mindenkinek megmutatni,hogy milyen lehetne a sok piszok nélkül...

Friss topikok

  • iw: Magányban élsz, ráadásul tudatosan és mégis a cél az, hogy minden emberen segíts... az univerzum a... (2008.07.29. 10:26) 6.
  • iw: Megfejtenélek, ha tudnálak... de olvasnom kell még a kesze-kusza, metaforákkal teli mondataidat, a... (2008.07.28. 12:34) 5.
  • iw: Gondolatébresztő... igen ezek a mondatok azok... nem is tudom... úgy örülök, hogy most erre a blog... (2008.07.25. 12:25) 4

Linkblog

6.

2008.07.28. 14:48 yordi

nos hát...kitisztult fejjel újra itt.meleg van, pedig itt az óceáni éghajlat miatt nem szokott ilyen hőség lenni.rátelepszik gondolataimra.

most néhány szót magamról fogok írni,hogy érthetőbb legyen a történet...fiatal magyar legény vagyok...egyszerű szülőkkel,akiktől egy életre elegendő szeretet és gondoskodás jutott drága Öcsémnek és nekem.bár mindenkinek ilyen szülei lennének...nem lenne háború a földön...vidéken nőttünk fel,ennek minden előnyével...szabad levegő,erdők,mezők,patakok ölében ismertem meg a természetet. a szél zúgását,az eső hűsítő cseppjeit.már gyermekkoromban azzal nyaggattak,hogy milyen okos gyerek vagyok...s ahogy ez lenni szokott,ahogy egyre több lett a tudásom,kezdtem ezt el is hinni magamról.a legjobb korban,10 évesen költöztünk be a legközelebbi nagyvárosba,hogy hová,azt most még hagyjuk...itt minden úgy folytatódott,ahogy abba maradt...tanulás,foci,iskola,család,barátok,st stb...ahogy az ideális gyermekkor tartani szokott.aztán ahogy a világ rendje megköveteli,új kihívások,új közösségek,új élet születik a serdülőkor bőven táplált idealizmusának talaján...

bekerültem az egyik legjobb gimibe,történelmet tanulhattam...ez érdekelt mindíg...már ekkor tudtam,hogy mindent meg akarok ismerni a világból amit lehet,hiszen csak így tudok segíteni az embereknek.azoknak az embereknek,akik számomra a világot jelentik.és minden embernek.már kisgyermekként nagy feladatokat akartam végrehajtani.születő utópiáim mind mind egy élhetőbb,szebb,békésebb,igazságosabb közösség körül rajzolódtak...és ma is hiszek ebben a küldetésben...

csupán annyi változott,hogy az elmúlt 10 évben láttam sokmindent...nagyon sok mindent,ami miatt keményebb szívvel,magányosan,rengeteg hazugság és szélhámosság után,már kicsit sem magamért teszem amit teszek...én már eljátszottam hitelességemet...de a gondolataim,és a rengeteg tapasztalatból,előadásból,könyvből,utazásból fakadó szintézisem...no annak kell legyen hitele...hisz ezt a küldetést örököltem az univerzum végtelen akaratából...s rá kellett jönnöm,hogy nem véletlenül taszítottam magam eme magányos útra...erről az útról fog szólni ez a blog...az edig megtett útról,mely bokáig süllyeszt a mocsokba,de arannyal van kikövezve...s arról az útról,melyet még meg fogok tenni...

a történetet 10 évvel ezelőttig vezetjük vissza...középiskola,legelső óra...bemutatkozás...

-sziasztok,üdv tanár úrnak...xynak hívnak,és egyszer én leszek Magyarország miniszterelnöke...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyarnynyomaban.blog.hu/api/trackback/id/tr80589399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iw 2008.07.29. 10:26:50

Magányban élsz, ráadásul tudatosan és mégis a cél az, hogy minden emberen segíts... az univerzum akarata... egyre érdekesebb. Lázasan várom a folytatást! Legyen szép a mai napod!
süti beállítások módosítása